Nauczycielki grupy III:
Jadwiga Oskroba
Monika Zając
Grupa pracuje w godzinach: 6:30 - 16:00
e-mail grupowy: maluchy.grupa1.p4@wp.pl
Ramowy rozkład dnia grupy III
W godzinach 8:00 – 13:00 realizowana jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego.
PROSIMY O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 800 .
Indywidualne kontakty z Rodzicami odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH W GRUPIE III |
||||
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
1o:00-10:30 RELIGIA |
9:30-10:00 RYTMIKA |
|
||
10:30- 11:00 J. ANGIELSKI |
|
11:30-12:00 ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE |
|
11:00- 11:30 J. ANGIELSKI |
RYTMIKA – Karolina Gut-Gzyl
J.ANGIELSKI – Katarzyna Szalast
ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE – Anna Skrzetuska
RELIGIA - Alicja Kubiak
Kwiecień
Tematyka:
- Wiosna na wsi
- Nie bój się lekarza, gdy choroba się przydarza
- Dbamy o przyrodę
- Polska – nasza ojczyzna
Zagadnienia dydaktyczno-wychowawcze:
- zapoznanie z zawodem lekarza;
- kształtowanie pozytywnego stosunku do pracowników służby zdrowia;
- kształtowanie właściwego stosunku do ludzi chorych
- przypomnienie zasad dotyczących segregowania śmieci;
- kształtowanie postaw proekologicznych;
- zachęcanie do dbania o planetę ziemię;
- stymulowanie do poznawania i odkrywania świata;
- zapoznanie z wyglądem polskich symboli narodowych;
- rozwijanie zainteresowania dzieci Europą;
- poszerzanie wiedzy o Polsce;
- rozwijanie mowy;
- poszerzanie słownictwa;
- budzenie zainteresowania literami;
- dokonywanie analizy i syntezy na poziomie głoski i sylaby;
- porównywanie masy przedmiotów.
- kształtowanie umiejętności właściwego używania pojęć ciężki, lekki.
- rozwijanie umiejętności mierzenia płynów
- rozwijanie sprawności fizycznej;
- zapobieganie pogłębianiu się wad postawy;
- rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej;
- doskonalenie poczucia rytmu;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- inscenizowanie ruchem słuchanego utworu;
- rozwijanie wrażliwości smakowej;
- kształtowanie umiejętności liczenia;
- rozwijanie umiejętności wokalnych;
- rozwijanie percepcji wzrokowej;
- dbanie o porządek w miejscu pracy;
- rozwijanie umiejętności odwzorowywania;
- doskonalenie reakcji na sygnał;
- wdrażanie do przestrzegania ustalonych reguł