Procedura odwoławcza może być rozpoczęta po ogłoszeniu listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych do placówki (nie jest to tożsame z listą zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych). Prosimy wcześniej o sprawdzenie artykułu ,,Rekrutacja 2021/22 - terminy".
Z uwagi na panującą sytuację i brak możliwości dostarczenia odwołania w formie papierowej, prosimy kierować odwołania do Komisji Rekrutacujnej na adres mailowy Zespołu Przedszkoli nr 2. Formą odwołania winno być przesłanie skanu wniosku. Poszczególne etapy postępowania opisane poniżej.
Informacja w sprawie rekrutacji do Przedszkola nr 4 na rok 2021/2022
Procedura odwoławcza
- W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych można wystąpić do Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do przedszkola.
- Komisja w terminie 5 dni sporządza uzasadnienie.
- Rodzic kandydata może wnieść do dyrektora Zespołu Przedszkoli nr 2 odwołanie od rozstrzygniecia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.
- Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygniecia decyzji Komisji Rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania.
- Od decyzji dyrektora przysługuje prawo wniesienia skargi do Sądu Administracyjnego.