Nauczycielki grupy III:
Jadwiga Oskroba
Monika Zając
Grupa pracuje w godzinach: 7:00 - 17:00
e-mail grupowy: maluchy.grupa1.p4@wp.pl
Ramowy rozkład dnia grupy III
W godzinach 8:00 – 13:00 realizowana jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego.
PROSIMY O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 800 .
Indywidualne kontakty z Rodzicami odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH W GRUPIE III |
||||
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
9;00 - 9:30 RELIGIA |
10:30 - 11:00 J. ANGIELSKI |
9:15 - 9:45 J, ANGIELSKI 10:30 - 11;00 RYTMIKA |
|
|
|
13:30 - 14:00 RELIGIA |
11:30 - 12:00 ZAJĘCIA RUCHOWO - TANECZNE |
|
RYTMIKA – Karolina Gut-Gzyl
J.ANGIELSKI – Joanna Łuczko
ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE – Anna Skrzetuska
RELIGIA - Anna Prus
LUTY
Tematyka:
1. Baśnie, bajki, bajeczki
2. Puk, puk, to ja sztuka
3. Tajemnice kosmosu
4. Zawody
Zagadnienia dydaktyczno-wychowawcze:
- zapoznanie z pojęciami : baśń, bajka,
- rozwijanie słuchu fonematycznego,
- wprowadzenie odejmowania jako ubywania elementów,
- zapoznanie z graficznym znakiem odejmowania -,
- rozwijanie prawidłowej postawy ciała podczas ćwiczeń,
- rozwijanie wyobraźni i wrażliwości muzycznej,
- zapaznanie z etapami powstawania książki, poznanie pracy autora, drukarza i grafika,
- doskonalenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem,
- wzbogacanie wiedzy na temat instrumentów muzycznych,
- odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 9,
- ćwiczenia zdolności koncentracji i szybkiej reakcji na ustalone sygnały dźwiękowe,
- rozwijanie koordynacji słuchowo - ruchowej,
- zapoznanie z etapami powstawania filmu,
- poznawanie różnego rodzaju muzeów, klasyfikowanie eksponatów muzealnych,
- poznanie liter G,g; W, w; P,p ,małej i wielkiej, drukowanej i pisanej,
- doskonalenie umiejętności rozumowania matematycznego: mniej niż, więcej niż oraz umiejętności dodawania i odejmowania,
- wzbogacanie wiedzy o kosmosie,
- rozwijanie słuchu fonematycznego;
- utrwalanie poznanych znaków matematycznych : +, -, = oraz liczb 1 - 9,
- rozwijanie sprawności fizycznej;
- organizowanie warunków do doświadczeń i zabaw badawczych,
- rozwijanie ekspresji ruchowej;
- doskonalenie poczucia rytmu;
- tworzenie warunków do eksperymentowania, szacowania i przewidywania,
- rozwijanie świadomości własnego ciała;
- poznawanie nazw zawodów z przeszłości i współczesnych,
- poznanie pracy archeologa i projektanta mody,
- rozwijanie sprawności manualnej;
- doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania figur geometrycznych,
- rozwijanie wyobraźni i kreatywności;
- rozwijanie słownictwa czynnego oraz myślenia przyczynowo - skutkowego.