Nauczycielki grupy III:
Jadwiga Oskroba
Monika Zając
Grupa pracuje w godzinach: 7:00 - 17:00
e-mail grupowy: maluchy.grupa1.p4@wp.pl
Ramowy rozkład dnia grupy III
W godzinach 8:00 – 13:00 realizowana jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego.
PROSIMY O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 800 .
Indywidualne kontakty z Rodzicami odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH W GRUPIE III |
||||
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
9;00 - 9:30 RELIGIA |
10:30 - 11:00 J. ANGIELSKI |
9:15 - 9:45 J, ANGIELSKI 10:30 - 11;00 RYTMIKA |
|
|
|
13:30 - 14:00 RELIGIA |
11:30 - 12:00 ZAJĘCIA RUCHOWO - TANECZNE |
|
RYTMIKA – Karolina Gut-Gzyl
J.ANGIELSKI – Joanna Łuczko
ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE – Anna Skrzetuska
RELIGIA - Anna Prus
PAŹDZIERNIK
Tematyka:
1. Idzie jesień….przez sad
2. Idzie jesień….do zwierząt
3. Skąd mamy te produkty?
4. Idzie jesień…. Z deszczem
Zagadnienia dydaktyczno-wychowawcze:
- wzbogacenie wiadomości na temat życia i zwyczajów wybranych zwierząt;
- zdobywanie wiadomości na temat zmian zachodzących w życiu wybranych zwierząt jesienią;
- poznawanie pracy osób wykonujących wybrane zawody;
- zapoznanie z różnymi rodzajami ziarna, pieczywa oraz z etapami produkcji chleba (w piekarni);
- poznawanie zastosowania i właściwości fizycznych mąki i wełny;
- poznawanie etapów otrzymywania papieru;
- poznawanie w zabawie właściwości wybranych produktów (orzechów);
- zapoznanie z figurą geometryczną – prostokątem;
- rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter o, O; a, A; m; M; e, E;
- utrwalanie prawidłowej artykulacji poszczególnych głosek i grup spółgłoskowych;
- dostrzeganie walorów poznawczych książek, albumów;
- rozwijanie słuchu fonematycznego;
- odkrywanie zapisów cyfrowych liczb 1, 2, 3 i 4;
- rozwijanie umiejętności liczenia;
- rozwijanie sprawności fizycznej;
- rozwijanie świadomości własnego ciała;
- rozwijanie ekspresji ruchowej;
- doskonalenie poczucia rytmu;
- rozwijanie słuchu fonematycznego;
- rozwijanie świadomości własnego ciała;
- rozwijanie wrażliwości: wzrokowej, węchowej, smakowej i dotykowej;
- rozwijanie umiejętności wnioskowania na podstawie obserwacji i doświadczeń;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- dostrzeganie walorów poznawczych książek, albumów;
- Rozwijanie zainteresowań otaczającą przyrodą;
- rozwijanie właściwych nawyków żywieniowych;
- rozwijanie wyobraźni i kreatywności;
- rozwijanie myślenia logicznego;