Nauczycielki grupy III:
Jadwiga Oskroba
Monika Zając
Grupa pracuje w godzinach: 7:00 - 17:00
e-mail grupowy: maluchy.grupa1.p4@wp.pl
Ramowy rozkład dnia grupy III
W godzinach 8:00 – 13:00 realizowana jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego.
PROSIMY O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 800 .
Indywidualne kontakty z Rodzicami odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH W GRUPIE III |
||||
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
9;00 - 9:30 RELIGIA |
10:30 - 11:00 J. ANGIELSKI |
9:15 - 9:45 J, ANGIELSKI 10:30 - 11;00 RYTMIKA |
|
|
|
13:30 - 14:00 RELIGIA |
11:30 - 12:00 ZAJĘCIA RUCHOWO - TANECZNE |
|
RYTMIKA – Karolina Gut-Gzyl
J.ANGIELSKI – Joanna Łuczko
ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE – Anna Skrzetuska
RELIGIA - Anna Prus
Grudzień
Tematyka:
1. Jak wyglądał świat przed milionami lat?
2. Idzie zima ze śniegiem
3. Idą święta
4. Planeta fantazja
Zagadnienia dydaktyczno-wychowawcze:
- wzbogacanie wiedzy na temat czasów prehistorycznych;
- pozyskiwanie wiedzy na temat pracy górnika;
- zapoznanie z tradycją wręczania prezentów 6 grudnia;
- opisywanie zmian występujących w przyrodzie i wiązanie ich z aktualną porą roku;
- ustalanie i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa obowiązujących podczas zabaw zimowych;
- poznawanie tradycji związanych ze świętami Bożego Narodzenia;
- wzbogacanie wiadomości na temat form składania sobie życzeń oraz treści życzeń;
- zapoznanie z nazwami żywiołów;
- nazywanie dni tygodnia, dostrzeganie rytmu i stałego następstwa dni tygodnia;
- wzbogacanie wiedzy na temat tradycji przystrajania choinki na święta;
- porównywanie liczebności zbiorów;
- utrwalanie pojęć: mniej, więcej, tyle samo;
- zapoznanie ze znakami matematycznymi: <, >, =;
- odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 7;
- rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter l, L, y, r, R;
- utrwalanie prawidłowej artykulacji poszczególnych głosek i grup spółgłoskowych;
- dostrzeganie walorów poznawczych książek, albumów;
- rozwijanie słuchu fonematycznego;
- rozwijanie umiejętności liczenia;
- rozwijanie sprawności fizycznej;
- rozwijanie świadomości własnego ciała;
- rozwijanie ekspresji ruchowej;
- doskonalenie poczucia rytmu;
- rozwijanie słuchu fonematycznego;
- rozwijanie świadomości własnego ciała;
- rozwijanie wrażliwości: wzrokowej, węchowej, smakowej i dotykowej;
- rozwijanie umiejętności wnioskowania na podstawie obserwacji i doświadczeń;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- dostrzeganie walorów poznawczych książek, albumów;
- Rozwijanie zainteresowań otaczającą przyrodą;
- rozwijanie właściwych nawyków żywieniowych;
- rozwijanie wyobraźni i kreatywności;
- rozwijanie myślenia logicznego;