Nauczycielki grupy III:
Jadwiga Oskroba
Monika Zając
Grupa pracuje w godzinach: 7:00 - 17:00
e-mail grupowy: maluchy.grupa1.p4@wp.pl
Ramowy rozkład dnia grupy III
W godzinach 8:00 – 13:00 realizowana jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego.
PROSIMY O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 800 .
Indywidualne kontakty z Rodzicami odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH W GRUPIE III |
||||
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
9;00 - 9:30 RELIGIA |
10:30 - 11:00 J. ANGIELSKI |
9:15 - 9:45 J, ANGIELSKI 10:30 - 11;00 RYTMIKA |
|
|
|
13:30 - 14:00 RELIGIA |
11:30 - 12:00 ZAJĘCIA RUCHOWO - TANECZNE |
|
RYTMIKA – Karolina Gut-Gzyl
J.ANGIELSKI – Joanna Łuczko
ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE – Anna Skrzetuska
RELIGIA - Anna Prus
Kwiecień
Tematyka:
1. Wiosna na wsi
2. Nie bój się lekarza, gdy choroba się przydarza
3. Wielkanoc
4. Dbamy o przyrodę
5. Polska – nasza ojczyzna
Zagadnienia dydaktyczno-wychowawcze:
- poznawanie zwyczajów wielkanocnych
- wzbogacanie wiadomości na temat zwyczajów wielkanocnych
- zachęcanie do kultywowania tradycji wysyłania kartek świątecznych
- zapoznanie ze zwyczajem polewania się wodą w lany poniedziałek
- wzbogacanie wiedzy na temat zwierząt hodowanych na wsi
- wzbogacanie wiedzy na temat prac wykonywanych na wsi
- nazywanie narzędzi ogrodniczych
- rozumienie konieczności ochrony środowiska przyrodniczego
- zachęcanie do przestrzegania zasad szanowania przyrod
- poznanie znaczenia drzew dla ludzi i środowiska
- poznanie budowy drzewa
- utrwalenie wiadomości o Polsce
- słuchanie legendy o powstaniu Polski.
- utrwalenie wiadomości o symbolach narodowych.
- wyjaśnianie znaczenia słowa stolica, zapoznanie z herbem Warszawy.
- poznawanie ważnych i charakterystycznych miejsc znajdujących się w Warszawie.
- rozwijanie mowy
- zapoznanie z zawodem lekarza
- kształtowanie pozytywnego stosunku do pracowników służby zdrowia
- kształtowanie właściwego stosunku do ludzi chorych
- rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter.
- poznanie liter : F, f; P, p; Ż, ż ; H, h ,małej i wielkiej, drukowanej i pisanej
- rozwijanie słuchu fonematycznego
- rozwijanie rozumowania matematycznego
- rozwijanie umiejętności liczenia
- Utrwalanie nazw liczebników w aspektach kardynalnym i porządkowym
- Rozwiązywanie prostych zadań matematycznych, utrwalanie cyfr 1–9, liczby 10 i znaków: +, –, =, >, <.
- rozwijanie sprawności fizycznej
- rozwijanie świadomości własnego ciała
- reagowanie na ustalone sygnały
- rozwijanie wyobraźni podczas zabaw przy muzyce
- rozwijanie zainteresowań badawczych
- rozwijanie sprawności manualnej
- wzbogacanie wiadomości na temat zwyczajów wielkanocnych
- doskonalenie rozumowania matematycznego
- doskonalenie myślenia logicznego