Nauczycielki grupy III:
Jadwiga Oskroba
Monika Zając
Grupa pracuje w godzinach: 7:00 - 17:00
e-mail grupowy: maluchy.grupa1.p4@wp.pl
Ramowy rozkład dnia grupy III
W godzinach 8:00 – 13:00 realizowana jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego.
PROSIMY O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 800 .
Indywidualne kontakty z Rodzicami odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH W GRUPIE III |
||||
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
9;00 - 9:30 RELIGIA |
10:30 - 11:00 J. ANGIELSKI |
9:15 - 9:45 J, ANGIELSKI 10:30 - 11;00 RYTMIKA |
|
|
|
13:30 - 14:00 RELIGIA |
11:30 - 12:00 ZAJĘCIA RUCHOWO - TANECZNE |
|
RYTMIKA – Karolina Gut-Gzyl
J.ANGIELSKI – Joanna Łuczko
ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE – Anna Skrzetuska
RELIGIA - Anna Prus
LISTOPAD
Tematyka:
1. Moja rodzina , mój dom.
2. Co powinienem wiedzieć o Polsce?
3. Moje prawa i obowiązki.
4. Moje zdrowie i bezpieczeństwo.
Zagadnienia dydaktyczno-wychowawcze:
- wzmacnianie więzi rodzinnych,
- zapoznanie z figurą geometryczną - trójkątem,
- przybliżenia dzieciom efektu odbicia i symetrii,
- rozwijanie świadomości własnego ciała,
- kształtowanie właściwych zachowań wobec zwierząt domowych,
- zapoznanie z wybranymi właściwościami magnesu,
- doskonalenie umiejętności tworzenia symetrycznych wzorów,
- zapoznanie z wybranymi polskimi legendami,
- zapoznanie z małą i wielką, drukowaną i pisaną liteą: i, I; t, T; d, D; k, K,
- utrwalanie prawidłowej artykulacji poszczególnych głosek i grup spółgłoskowych,
- rozwijanie słuchu fonematycznego,
- rozwijanie umiejętności wokalnych oraz zainteresowania kulturą ludową,
- zapoznanie z postaciami znanych Polek i Polaków,
- utrwalanie wiadomości na temat Polski,
- odkrywanie zapisów cyfrowych liczby 5, 0, 6
- rozwijanie umiejętności liczenia;
- rozwijanie sprawności fizycznej;
- rozwijanie świadomości własnego ciała;
- rozwijanie ekspresji ruchowej;
- doskonalenie poczucia rytmu;
- rozwijanie procesów poznawczych,
- uświadomienie dzieciom ich praw i obowiązków,
- rozwijanie umiejętności budowania dłuższych wypowiedzi,
- rozwijanie zdolności właściwej reakcji na ustalony sygnał,
- kształtowanie prawidłowej postawy podczas ćwiczeń,
- kształtowanie orientacji przestrzennej,
- posługiwanie się symbolami przy określaniu kierunków,
- dokonywanie oceny zachowań sprzyjających lub zagrażających bezpieczeństwu i zdrowiu,
- rozwijanie sprawności manualnej;
- rozwijanie koordynacji słuchowo - ruchowej,
- zachęcanie do zdrowego stylu życia,
- rozwijanie właściwych nawyków żywieniowych,
- rozwijanie wyobraźni i kreatywności,
- rozwijanie myślenia logicznego,
- nazywanie symboli i znaków, wyjaśnianie ich znaczenia.