Nauczycielki grupy III:
Jadwiga Oskroba
Monika Zając
Grupa pracuje w godzinach: 6:30 - 16:00
e-mail grupowy: maluchy.grupa1.p4@wp.pl
Ramowy rozkład dnia grupy III
W godzinach 8:00 – 13:00 realizowana jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego.
PROSIMY O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 800 .
Indywidualne kontakty z Rodzicami odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH W GRUPIE III |
||||
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
1o:00-10:30 RELIGIA |
9:30-10:00 RYTMIKA |
|
||
10:30- 11:00 J. ANGIELSKI |
|
11:30-12:00 ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE |
|
11:00- 11:30 J. ANGIELSKI |
RYTMIKA – Karolina Gut-Gzyl
J.ANGIELSKI – Katarzyna Szalast
ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE – Anna Skrzetuska
RELIGIA - Alicja Kubiak
GRUDZIEŃ
Tematyka:
1. Odwiedziny Mikołaja
2. Zima coraz bliżej
3. Magia Świąt
4. Zabawki
Zagadnienia dydaktyczno-wychowawcze:
- zapoznanie z tradycjami mikołajkowymi na całym świecie
- zapoznanie z działaniami wykonywanymi przez wolontariuszy;
- poznawanie świątecznych obrzędów, zwyczajów, tradycji ludzi różnych narodowości,
- rozwijanie umiejętności składania życzeń,
- poznawanie oznak zimy,
- zdobywanie informacji na temat zabawek z przyszłości
- porównywanie liczebności zbiorów,
- utrwalanie pojęć mniej, więcej, tyle samo,
- rozwijanie mowy;
- poszerzanie słownictwa;
- budzenie zainteresowania literami;
- dokonywanie analizy i syntezy na poziomie głoski i sylaby;
- odkrywanie zapisów cyfrowych liczb 0, 7
- utrwalenie informacji o owocach;
- rozwijanie sprawności fizycznej;
- zapobieganie pogłębianiu się wad postawy;
- rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej;
- doskonalenie poczucia rytmu;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- inscenizowanie ruchem słuchanego utworu;
- rozwijanie wrażliwości smakowej;
- kształtowanie umiejętności liczenia;
- rozwijanie umiejętności wokalnych;
- rozwijanie percepcji wzrokowej;
- dbanie o porządek w miejscu pracy;
- rozwijanie umiejętności tworzenia kodu;
- rozwijanie umiejętności odwzorowywania;
- wzmocnienie napięcia mięśniowego;
- rozwijanie umiejętności tworzenia improwizacji melodycznych;
- doskonalenie reakcji na sygnał;
- utrwalenie nazw rodzajów domów;
- rozwijanie umiejętności pracy w grupie;
- rozwijanie zainteresowań badawczych;