Nauczycielki grupy III:
Jadwiga Oskroba
Monika Zając
Grupa pracuje w godzinach: 6:30 - 16:00
e-mail grupowy: maluchy.grupa1.p4@wp.pl
Ramowy rozkład dnia grupy III
W godzinach 8:00 – 13:00 realizowana jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego.
PROSIMY O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 800 .
Indywidualne kontakty z Rodzicami odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH W GRUPIE III |
||||
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
1o:00-10:30 RELIGIA |
9:30-10:00 RYTMIKA |
|
||
10:30- 11:00 J. ANGIELSKI |
|
11:30-12:00 ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE |
|
11:00- 11:30 J. ANGIELSKI |
RYTMIKA – Karolina Gut-Gzyl
J.ANGIELSKI – Katarzyna Szalast
ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE – Anna Skrzetuska
RELIGIA - Alicja Kubiak
Czerwiec
Tematyka:
- Czego dzieci potrzebują do szczęścia?
- Lato, lato, lato czeka
- Wkrótce wakacje
- Zwiedzamy świat
Zagadnienia dydaktyczno-wychowawcze:
- wdrażanie do świata wartości;
- definiowanie pojęcia „przyjaźń”;
- zapoznanie z wyglądem dzieci z różnych zakątków świata;
- zapoznanie ze związkiem frazeologicznym jeden za wszystkich – wszyscy za jednego;
- zapoznanie z miejscami letniego wypoczynku;
- zapoznanie z ciekawymi miejscami na świecie;
- poznanie krajów sąsiadujących z polską
- zapoznanie z potrawami z innych państw
- uwrażliwianie na przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas wakacji
- rozwijanie umiejętności stosowania liczebników porządkowych;
- rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania;
- kształtowanie odruchu przyjmowania prawidłowej postawy;
- rozwijanie mowy;
- poszerzanie słownictwa;
- budzenie zainteresowania literami;
- dokonywanie analizy i syntezy na poziomie głoski i sylaby;
- rozwijanie sprawności fizycznej;
- zapobieganie pogłębianiu się wad postawy;
- rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej;
- doskonalenie poczucia rytmu;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- inscenizowanie ruchem słuchanego utworu;
- rozwijanie wrażliwości smakowej;
- rozwijanie umiejętności wokalnych;
- rozwijanie percepcji wzrokowej;
- dbanie o porządek w miejscu pracy;
- rozwijanie umiejętności odwzorowywania;
- doskonalenie reakcji na sygnał;
- wdrażanie do przestrzegania ustalonych reguł