Nauczycielki grupy III:
Jadwiga Oskroba
Monika Zając
Grupa pracuje w godzinach: 7:00 - 17:00
e-mail grupowy: maluchy.grupa1.p4@wp.pl
Ramowy rozkład dnia grupy III
W godzinach 8:00 – 13:00 realizowana jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego.
PROSIMY O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 800 .
Indywidualne kontakty z Rodzicami odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH W GRUPIE III |
||||
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
9;00 - 9:30 RELIGIA |
10:30 - 11:00 J. ANGIELSKI |
9:15 - 9:45 J, ANGIELSKI 10:30 - 11;00 RYTMIKA |
|
|
|
13:30 - 14:00 RELIGIA |
11:30 - 12:00 ZAJĘCIA RUCHOWO - TANECZNE |
|
RYTMIKA – Karolina Gut-Gzyl
J.ANGIELSKI – Joanna Łuczko
ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE – Anna Skrzetuska
RELIGIA - Anna Prus
Maj
Tematyka:
1. Jesteśmy Europejczykami
2. Mamy różne charaktery
3. Łąka w maju
4.Święto Rodziców
Zagadnienia dydaktyczno-wychowawcze:
- wskazywanie różnic między wsią a miastem,
- zapoznanie z monetami i banknotami , wdrażanie do posługiwania się pieniędzmi,
- rozwijanie świadomości własnego ciała,
- zapoznanie z nazwami państw należących do Unii Europejskiej,
- poznawanie państw sąsiadujących z Polską,
- wzbogacanie zasobu słownictwa,
- doskonalenie umiejętności określania położenia obiektów w przestrzeni,
- rozwijanie umiejętności nazywania uczuć i emocji,
- doskonalenie umiejętności wyrażania emocji podczas zabaw przy muzyce,
- wyjaśnienie pojęcia ,, dobry uczynek",
- zapoznanie ze sposobami przystosowania się zwierząt do życia w danym otoczeniu,
- rozpoznawanie kwiatów, ziół i zwierząt - mieszkańców łąki,
- rozwijanie ptawidłowej postawy podczas ćwiczeń,
- rozwijanie umiejetności dostrzegania symetrii w przyrodzie,
- zachęcanie do samodzielnych doświadczeń i wyciągania wniosków,
- doskonalenie umiejętności opisywania osób za pomocą określeń przymiotnikowych,
- rozwijanie mowy,
- doskonalenie umiejętności odwzorowywania układu elementów,
- rozwijanie sprawności manualnej,
- rozwijanie intuicji matematycznej,
- wyjaśnienie roli ojca w rodzinie, kształtowanie uczuć przywiązania do swojego ojca,
- uświadamianie konieczności zachowania bezpieczeństwa podczas wspólnych zabaw,
- rozwijanie słuchu fonematycznego,
- rozwijanie umiejętności liczenia
- rozwiązywanie prostych zadań matematycznych, utrwalanie cyfr 1–9, liczby 10 i znaków: +, –, =, >, <.
- rozwijanie wyobraźni podczas zabaw przy muzyce,
- doskonalenie myślenia logicznego.