Nauczycielki grupy III:
Jadwiga Oskroba
Monika Zając
Grupa pracuje w godzinach: 6:30 - 16:00
e-mail grupowy: maluchy.grupa1.p4@wp.pl
Ramowy rozkład dnia grupy III
W godzinach 8:00 – 13:00 realizowana jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego.
PROSIMY O PRZYPROWADZANIE DZIECI DO GODZINY 800 .
Indywidualne kontakty z Rodzicami odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DODATKOWYCH W GRUPIE III |
||||
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
1o:00-10:30 RELIGIA |
9:30-10:00 RYTMIKA |
|
||
10:30- 11:00 J. ANGIELSKI |
|
11:30-12:00 ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE |
|
11:00- 11:30 J. ANGIELSKI |
RYTMIKA – Karolina Gut-Gzyl
J.ANGIELSKI – Katarzyna Szalast
ZAJĘCIA RUCHOWO-TANECZNE – Anna Skrzetuska
RELIGIA - Alicja Kubiak
Maj
Tematyka:
1. Puk, puk, to ja , sztuka
2. W świecie zwierząt
3. Co w trawie piszczy?
4. Moja mama i mój tata
Zagadnienia dydaktyczno-wychowawcze:
- utrwalanie nazw instrumentów perkusyjnych,
- zapoznanie z banknotami i monetami,
- rozwijanie myślenia przyczynowo - skutkowego,
- doskonalenie sprawności manualnej i orientacji przestrzennej,
- poznawanie zawodów związanych z produkcją telewizyjną i filmową,
- wykazywanie zainteresowań zabawami badawczymi,
- rozwijanie mowy;
- poszerzanie słownictwa;
- przestrzeganie ustalonych zasad zachowania,
- kształtowanie umiejętności rozwiązywania sytuacji problemowych,
- rozwijanie sprawności fizycznej;
- zapobieganie pogłębianiu się wad postawy;
- rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej;
- doskonalenie poczucia rytmu;
- rozwijanie logicznego myslenia i spostrzegawczości wzrokowej,
- inscenizowanie ruchem słuchanego utworu;
- zapoznanie z problemem zanieczyszczenia mórz i oceanów,
- utrwalanie nazw zwierząt zamieszkujących pola i lasy,
- wyrażanie swoich spostrzeżeń w ekspresji plastycznej,
- kształtowanie odruchu przyjmowania prawidłowej postawy ciała,
- kształtowanie umiejętności liczenia;
- rozwijanie umiejętności wokalnych;
- poszerzenie wiedzy przyrodniczej,
- rozwijanie wiedzy na temat wartości,
- dbanie o porządek w miejscu pracy;
- zapoznanie ze sposobami przystosowania się zwierząt do życia w danym otoczeniu;
- doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania na konkretach,
- rozmowy na temat roli mamy i taty w życiu dziecka,
- wypowiadanie się na temat ulubionych wspólnych zajęć z rodzicami,
- doskonalenie umiejętności uczestnictwa we wspólnej zabawie.